Informații livrare

Activitatea Holban Consulting SRL se desfasoara in conditii normale cu respectarea recomandarilor Ministerului Sanatatii pentru prevenirea raspandirii coronavirus (COVID-19)

  1. Unde primesc comanda?

Coletul va fi livrat la adresa pe care ati furnizat-o in formularul de comanda.

  1. Cand voi primi comada

Termenul de livrare este de 3-5 zile lucratoare de la procesarea comenzii, iar livrarea urmand a fi efectuata in termenul prevazut de art. 18  din OUG nr. 34/ 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative. In cazuri exceptionale, de exemplu conditii meteorologice nefavorabile, livrarea in zone greu accesibile sau in perioade foarte aglomerate din an (Black Friday, Craciun, etc.), livrarea poate suferi intarzieri. Comanda se considera valabila numai dupa ce societatea confirma clientului prin e-mail sau telefon posibilitatea onorarii acesteia.

Produsele care nu se afla pe stoc dar pot fi precomandate, au termen de livrare individual, care este comunicat sub pretul produsului din pagina site-ului.

  1. Cost de transport:
  • Pentru comenzile cu valoare mai mare de 300 lei, transportul este GRATUIT.
  • Pentru comenzile cu valoare mai mica de 300 lei, taxa de transport este de 20.00 lei.

  1. Cum primesc comanda?

Comanda dvs. va fi livrata la adresa de livrare  indicata de dumneavoastra in comanda, prin intermediul urmatoarelor firme de curierat:

  1. DPD
  2. CARGUS
  3. SAMEDAY

* Important: Comenzile sunt repartizate curierilor in mod automat in functie de dimensiune, cantitate, greutate si volum.

In ziua livrarii coletului, agentul companiei de curierat va contacta utilizatorul prin SMS sau telefonic pentru a indica intervalul de livrare. In cazul in care agentul companiei de curierat nu reuseste contactarea utilizatorului, acesta va mai proceda la fel urmatoarele 2 zile lucratoare successive.

Dupa expirarea acestui termen, coletul dvs va fi returnat catre vanzator si livrarea comenzii va fi anulata.

  1. La primirea coletului

La momentul livrarii, clientul se obliga sa verifice starea coletului si sa semnalzeze curierului orice obiectiuni legate de calitatea ambalajului. Neformularea niciunei asemenea obiectiuni din patea clientului, echivaleaza cu acceptarea fara rezerve a respectivei comenzi. Orice alte sesizari efectuate ulterior receptionarii coletului nu vor fi luate in considerare, Holban Consulting SRL neputand fi tinut responsabila in legatura cu calitatea serviciilor de curierat.

Holban Consulting SRL se angajeaza sa raspunda tuturor cererilor si reclamatiilor in maximum o zi lucratoare de la primirea acestora.

Pentru informatii legate de retur, va rugam accesati link-ul urmator: www.TemplulCasei.ro/retur

Pentru mai multe informatii sau suport telefonic, ne puteti contacta de Luni pana Vineri, intre orele 8:00 – 20:00, la numarul de telefon: :0723 996 202.

Update: 17 Iulie 2023